Helpdesk ook in augustus bereikbaar

Net als eerder tijdens de vakantieweken is de WBTR-helpdesk in augustus gewoon bereikbaar. Veel besturen gebruiken juist deze weken om zich voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Mochten er bij het doorlopen van het WBTR-stappenplan (juridische) vragen opkomen, dan is er kosteloos hulp beschikbaar.


Medewerkers van onze helpdesk staan klaar om vragen te beantwoorden over het online programma, maar ook eenvoudige vragen van juridische aard. Voor het geval het stappenplan toch nog vragen oproept of je onzeker bent over de juiste aanpak. We helpen je graag verder. Deze dienstverlening is kosteloos en heeft betrekking op aspecten van de wet en gevolgen voor verenigingen en stichtingen. De helpdesk kan geen ingewikkelde individuele juridische casussen afhandelen, maar desgewenst wel gericht advies geven. Voor veel vragen is het trouwens niet nodig de helpdesk te benaderen. De rubriek ‘Veel gestelde vragen’ op de WBTR-website geeft in de meeste gevallen al het antwoord.


De helpdesk is bereikbaar op werkdagen, telefonisch en via het contactformulier op de website.
Zie ook www.wbtr.nl/ondersteuning

Zelf aan de slag met de WBTR

WBTR pakket
Kies je abonnement

Kies het abonnement dat bij je past.

Startsessie met een expert

We helpen je op weg bij het zetten van de eerste stappen.

Aann de slag met het online stappenplan

In 10 stappen voldoen aan de WBTR. Klaar in 3 uur!

Je WBTR op 1 plek geregeld

In het dashboard bewaar je het overzicht op de WBTR.

Meld je aan voor de WBTR nieuwsbrief