De WBTR-helpdesk – gratis voor gebruikers van het WBTR-stappenplan – is ook tijdens de zomermaanden gewoon bereikbaar.
Voor vragen over het WBTR-programma, maar ook voor vragen van juridische aard, staan de medewerkers van onze helpdesk voor je klaar. Dat blijft ook tijdens de vakantieperiode zo. We helpen je graag te voldoen aan de wettelijke verplichtingen, voortkomend uit de WBTR. Mocht het stappenplan toch nog vragen oproepen, of mocht je onzeker zijn over de juiste aanpak, dan helpen we je graag verder. Deze dienstverlening is kosteloos en heeft betrekking op aspecten van de wet en gevolgen voor verenigingen en stichtingen. De helpdesk kan geen ingewikkelde individuele juridische casussen afhandelen, maar desgewenst wel gericht advies geven. Voor veel vragen is het trouwens niet nodig de helpdesk te benaderen. De rubriek ‘Veelgestelde vragen’ op de WBTR-website geeft in de meeste gevallen al het antwoord.
De helpdesk is bereikbaar op werkdagen, telefonisch en via het contactformulier op de website.
Zie ook www.wbtr.nl/ondersteuning